Ce te recomanda pentru mentorat?

2 comments

Ce te recomanda pentru mentorat? | Subiectul Fashion!

                Aparent in ziua de azi oricine poate avea o parere care sa influenteze masele, publicul tinta si zonele de interes! Asa cum noi v-am promis, astazi in articol pe blog, vom imbina mentoratul onest cu mentoratul "asa nu", din perspectiva hainelor , "imbracand"  povestea pe intelesul tuturor si mergand pe un filon fashion asa cum v-am obisnuit, ca sa fim conectati si concentrati. Toti au devenit experti in training, in coaching, in succes, in mentoring, in life education, in smart business si alte cuvinte pompoase care vin la pachet cu sperante sau alegeri. Toate aceste functii te recomanda pentru un proces in dezvoltarea personala a cuiva, folosindu-le cu cap, tact, adevar si corectitudine. Doar ca, o parte mare din acesti "magicieni", "Lideri inchipuiti" , aparuti ca ciupercile dupa ploaie prin mierea discursului,  ajung sa coopteze/ recruteze in organizatiile lor, diferite persoane  dornice de dezvoltare, pe care le tepuiesc ulterior cu idei false si metode netestate.  

                Mentoratul pentru cine nu cunoaste, este o metoda foarte buna de a iti promova brand-ul propriu, serviciile , webinarele, masterclass-urile, hai ca v-ati prins voi. Ca sa nu sune ironic, pentru acele persoane care fac coaching valoros si ajuta la schimbarea unui individ, noi avem toata aprecierea si totodata le multumim pentru ghidarea si informatia benefica. Inclusiv la noi exista talente reale , chiar in domeniul Fashion, Beauty, Business si nu numai. 

                 Exista persoane pe care le respectam, pe care le admiram si care sunt un factor pozitiv in educatia noastra. Devenim fani si invatam cum sa ne modelam ca mici viitori antreprenori, sa devenim persoane practice cu venituri sustenabile, sa invatam economie etc. Sounds nice, right? 

                  Problema aici apare, asa cum am vorbit si in articolul prececent, daca informatia pe care o detii tu despre, sa zicem haine fashion sau imbracaminte, vine din aceasta abordare si nu esti pregatit, e posibil sa pici in capcana. In ziua de azi oricine doreste sa-ti vanda ceva, mai ales pe partea de online, asa ca fa-ti un research despre acest subiect inainte sa dai banii pe abonamente cu sau fara reducere, de la cei care au doar un papagal "agil" , uns, poate are o carisma veritabila , pe care NU ii recomanda calitatea, experienta si care NU sunt indrumatori reali si lideri in acest domeniu. Sunt oamenii de "reteta" care infloresc poate prea frumos un subiect actual ,fara sa depuna eforturi in acest sens. 

                 Nu dam nume, nu suntem aici sa aruncam cu pietre, pentru ca suntem oameni cu caracter si o companie cu valori alese, nu simplii paraciosi din clasele primare. Consideram ca este alegerea fiecaruia cum isi dezvota afacerea si ce vrea sa obtina de pe urma ei. Acum ca am trecut putin prin subiect, vom trece prin etapele acestuia.


                 Cartea de vizita sau ce te recomanda ca mentor? (vom lua exemplul unui business construit pe un sistem Fashion, Haine, Produse s.a.m.d. ) :

           1. Documente Legale ( Acele hartii care atesta ca esti gata ,legal, din orice punct de vedere sa te ocupi de un magazin online, sa scrii o carte despre moda , sa desenezi viitoare articole de imbracaminte , pe care ulterior sa le poti vinde sau recomanda altora. Este nevoie de o firma , inregistrata si certificata care sa confirme transparent demararea proiectelor tale in calitate de viitor designer sau producator de haine fashion. )         

           2. Studii ( CV-ul, Experienta ta de viata reala, care sa contribuie ca ajutor persoana mentorata, care isi doreste in calitate de ucenic sa-si depaseasca conditia , blocajele, limitele. Recomandarile care te califica din colaborarea cu industrii, cu parteneri, cu sponsori, fabrici.  )


           3. Concept ( Planul de afacere, ideea afacerii, onestitatea afacerii, premisa de la care pleaca si se formeaza un proiect pentru dezvoltare. De unde incepe si unde se termina, ce scop are acest plan si din care ramura face parte. Daca vrei sa creezi un brand de succes in domeniul hainelor, trebuie sa ai in vedere 2 aspecte: Calitatea si Mesajul )

           4. Webinar, Curs, Metoda ( Trebuie sa fie cat mai onest, cat mai natural si cat mai convingator ca relatie interumana ,pentru ca misiunea ta sa ajunga constructiv la oameni, fara sa epatezi in cel mai bun ajutor, pentru ca asta tine de investitia proprie a fiecarui participant in parte. Tu esti doar un canal prin care curge informatia si nu poti obliga prin metode de marketing. Poti face asta, este firesc ca mesajul tau sa ajunga la cat mai multe persoane, dar daca induci un mesaj eronat ca fiind cel mai bun designer, in domeniul fashion si tu nu ai nici liceul, asta ar trebui sa-ti de-a de gandit. Inseamna ca ai un scop meschin si faci asta doar pentru a fi remunerat, avand convingeri false si comunicand iluzii ) 

          5. Titluri Relevante ( Nu sunteti satui de titluri precum: Unde este afacerea ta acum? Noi te putem ajuta sa te dezvolti in 5 pasi!  Cum am castigat un milion de euro? Cumpara pachetul x sau y, si poti ajunge si tu!  Pe bune? Altceva nu mai exista? 
Din pacate lumea este agresata de clickbait -ul de peste tot si atunci o vede ca pe metoda firesca de convingere. Nimic mai gresit!!! Cautati formule frumoase de introducere, nu scam-uri toxice irelevante care pun omul in deficit financiar. Poate fi foarte smart, poate fi foarte buna in zona de marketing , poate fi foarte jucata ca anunt si strategie, DAR nu ca o bisnita in piata gen "auzi baiatul, nu vrei un telefon"? ) bine? SPERAM.

          Asa ca , fiti eficienti in comunicare, fiti onesti cu cei care au ales sa vi se alature, care sa creada in programul vostru, si fiti un exemplu demn de urmat.
          Iar tu ucenicule, informeaza-te si nu mai pune botu' la prostii, bine?



Cheers

2 comments

  • Posted on by uzutorejuduq

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Buy Amoxicillin Online Buy Amoxicillin Online vqu.xktv.bizooto.ro.fos.xx http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • Posted on by epgebamocoz

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin 500mg Capsules Amoxicillin 500 Mg njf.mcpl.bizooto.ro.phr.ay http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

Leave a comment

All blog comments are checked prior to publishing
Acest website folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vă rugăm să faceți click pe "Acceptă" cookie-uri pentru a continua să utilizați site-ul și să vă putem oferi cea mai bună experiență.
Felicitari! Te-ai inregistrat cu succes!